Monday, February 21, 2011

Kerja Sambilan Sebagai Punchbag Wanita



Seorang lelaki telah menawarkan satu kerjaya sambilan sebagai punchbag untuk wanita yang stress.

Jurulatih gimnasium, Xiao Lin daripada Shenyang,China belum memberitahu keluarganya berkenaan kerjaya keduanya ini, seperti yang dilaporkan Liaoshen Evening Post.

Xiao menyatakan: "Ia sesuai dengan kerjaya sebenar saya. Saya memerlukan teman sparring.

"Dengan menjadi punchbag untuk wanita, saya boleh mendapat sedikit wang dan juga berlatih kemahiran mempertahankan diri saya, malah ia baik untuk kesihatan saya pada masa yang sama."

Dia menambah: "Pelanggan pertama saya seorang wanita berumur 25 tahun. Dia membayar setengah jam tetapi tidak lama kemudian dia kepenatan dan menghabiskan masanya hanya dengan berbual-bual dengan saya.

"Pelanggan kedua saya pula hanya bertahan untuk beberapa minit tetapi mereka kelihatan lebih ceria kemudiannya. Ia memberi kebaikan selepas melepaskan tekanan"

Xiao mendakwa memperolehi 100 Yuan (RM49.61) untuk satu sesi 30 minit.

____________________________________________________________________

Bagus juga idea ni, bole dapat duit, berlatih kene tahan tumbukan. Sape2 teringin nk lepas kan stress...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...